Fakta...

♦ OM DIG:

Namn: Kim Peter Åke Berggren
Bor: Norrköping
Syskon: Lilla syster Mia
Ögonfärg: Blå-gröna.
Längd: 184 cm.
Sko storlek: 42-45.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Stjärntecken: Vädur.
Hårfärg: Brunett.
Födelseort:
Norrköping.


♦ DAGENS:

Låt: Powerline - Stand Out.
Saknad:
Fillippa min underbara kvinna.
Kläder: Svarta Lee Mackey Jeans, Svart linne, vit skjorta.
Mat: Sallad.
Göra sen: Packa inför skolan, sedan sova så klart!
Godis:
Djungelvrål.


♦ SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp: Nej.
Tycker du om godis: Nja!
Hur många gånger i veckan äter du godis: 1-3 ggn.
Äter du oftast nyttig mat: Oftast.
Tycker du att du själv är söt/snygg: Söt kan jag gå med på men snygg tror jag inte riktigt! ;)
Ger du mycket komplimanger till andra: Ja fast kanske inte tillräckligt!
Är du nöjd med ditt förnamn: Självklart... Man kan ju välja om man villa vara kille/tjej det är ju optimalt ;D
Tycker du att du är smart:
Njaa... ibland krockar hjärncellerna lite ofta! x'D



♦ ...?...

Vad är det sämsta hos dig: Att jag kanske inte tänker på vad jag säger innan jag säger det! :(
Vad är det bästa hos dig: Att jag har lätt för att lära känna nytt folk, (social jävel).
Har du bra självförtroende: Helt okej iallafall.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: För för för många!
Du tycker om att vara med det andra könet?: Jadå.
Gillar du dina grannar: Absolut!
Gillar du skolan: Jag trivs som fisken i vattnen!
Har du någon gång skolkat: Ja, fast det var ju i grundskolan!
Spelar du något instrument: Nej, men kan plinka lite på gitaren och piaonot!
Har du några tatueringar: Nepp, men det ska det bli ändring på snart!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: Ingenaning.
Tycker du om djur:
Självklart!



♦ BRUKAR DU:

Sova: Ja.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, bara sådana jag behöver.
Snusa: Urk, nej!
Klä dig i svart: Ibland, eller det kan bli ganska ofta.
Lita på folk: Mina nära & kära, ja!
Drömma mardrömmar: Tyvärr, ibland men det finns oftast en orsak till det
Gå i skolan:
Ja.
Gå i kyrkan: Nej.
Ljuga: Vita löngner kan ju hända men undviker gärna det!
Vilja dö:
Nej gud! Men jag är inte rädd för att dö!


♦ HAR DU:

För många vänner: För många, oooonej!?
Någon psykisk sjukdom?: Extrem svartsjuka, i vissa situationer
Skadat någon?: Bara om jag varit tvungen att göra det!
Färgat håret?: Ja, flera ggn! :D
Några piercningar?: Nej, men funderar på Nippels =D
Några tatueringar?: Nope, men det ska komma en! =D
Egen dator: Ja, tack gode gud!
Gjort bort dig rejält?:
Haha, ja vem har inte det liksom! x'D



Kommentarer

Postat av: Fillippa

Naaw, jag saknar dig också min underbara man ^^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback