Min Superstora dag!

Jaa dagen började med att lilla jag inte har sovit så himmla bra som jag brukar...
men när jag väll vart väckt så kom nina föräldrar in o min lillasyster med presenter som jag fick slita upp för att päronen inte hade tid att vänta...
;D

Fick en Global kock kniv 20 cm vilket är helt underbart och jag sa att jag bara saknade en väska så skulle det ordna sig, men väskan som jag vill ha den måste man beställa så jag får ta att göra det, nu när man fyller 18 så är det lite som måste göras... jag måste ner till banken imorgon och fixa med en massa grejer med pengarna vilket jag tycker är helt okey, på fredag kväll så är det utgång på otten ni som läser är välkommna och hänga på Fribiljetter finns att hämta ut på  Levis store där hämtade jag mina.

Idag så ska jag fixa med allt till middagen och så vidare...

Än så länge är dagens presenter Kockkniv från Global, Underkläder från Calvin Klein, Collages tröja också...

Just nu sitter jag i bara underkläder skriver bloggen och har MTV i backgrunden...
Ska äta lite frukost nu så kommer blogga lite mer när jag väll hinner, det är heta linjen här telefonen har börjat gå varmt! :D
<3

Puss på er så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback