Student veckan!

fy fan vad jag länktar efter att få ta studenten själv.... Allså jag tror jag ska dö!
Jag har bara 1 år kvar sedan är det min tur också men ändå... orka vänta i ett helt år till för att slippa allt pluggande och bara få slippa skolan som man har gått i ända sedan man var 6år,
fatta att jag har varit bunden till denna sak i 12 år från och med nu vi kan lägga på ett år till så det blir 13 år i skolan, snacka om att man bara vill ifrån shiten...

Nåja, var ute och övningsköre idag igen och det gick bättre än igår men det är fortfarande den där jävla rondelkörningen som gör mig tokig... jag tror jag ska dö allså!
hoppas på att jag klarar mig bättre imorgon så jag slipper köra i dem igen det är tråkigt och även jobbigt för man blir bara yr i huvudet av dem!

Idag har skolan varit soft så jag har faktiskt kunnat jobba på min bränna vilket jag behöver efter som att jag ska jobba under hela sommarlovet och hoppas på att hinna bli så brun som det bara går!

Den nya uniformen har kommit och jag ska ha den på mig när jag åker till jobbet nu på söndag någ för att jag inte behöver det igentligen men jag har den på mig just för att visa att jag jobbar där, det är lättare att känna igen oss efter som att högsäsongen drar snart i gång på fullaste allvar...

Jag hoppas på att det blir lika varmt och skönt som det var idag för då man jag ju åka till skolan i bara linné och shorts... helt underbart!

Nehe ska väll ta och knoppa nu så man är utvilad imorgon ...

Kram på er alla! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback