Insjukning

Jaa... om inte alla vet om det redan så har lilla jag insjuknat i något form av främmande bakterier som har gjort att jag har praktist taget legat deckad med 40*C feber i mins 5 dagar, jag påbörjade behandnling för den nu med Kåvepelin som är penselin (ganska vanligt) att man får då jag har ätit de i 3 dagar nu och är på en mycket efterlänktad bättringsväg...

Jag har ganska lite feber vid tillfället vilket är sjukt skönt och sover mer än vad jag gjort de senaste dygnen.

Nåja snart åker man iväg till spanien med familjen också så man får lite semester innan man börjar skolan igen...
Jag kan inte fatta att det bara är 1 år kvar sedan så är man student.... =D det är helt sanslöst....

Nåja in i duschen med mig nu så jag kan bli lite fräch också....

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback