Fyyy...

Jag mår verkligen inte bra... jag vaknade upp idag kl. 01:00 och hade en sådan feberfrossa att det känndes som att jag var instängd i en ugn... så jag beslutade mig för att ta en temp och de visade sig 41,2 grader inte undra på... jag känne mig som ett lik i en krimeringsugn och jag var så rädd att jag skulle dö, nu tror ni att jag överdriver men det känndes verkligen så...

Dagen har ju inte gått så himmla mycket bättre för de, skulle övningsköra kl. 11:35 men kimpa hade skrivit fel så jag trodde det var 12:35 men dem ringde mig och sedan kom de o hämtade upp mig... vilket var tur... men han åkte förbi mig så jag kutade efter då han åkte in till smådjurs kliniken men då åkte han ut och körde bara vidare... Lilla sjuka kimpa vart rasande och gick o satte mig flåsande i protest på en parkering...

Nåja efter detta så har jag varit och kollat på en nu Mobiltelefon som jag ska köpa ganska snart, HTC HERO som är mega najs ju... sedan under dagen så träffade jag Söta Sam, Bullen Victor, Mickaela och hennes lilla trottsiga unge... ^^.

Riktigt mys senare på dagen så tack till er...

Nu ligger jag här o hostar i min säng så ska ta och släcka ner datorn och sova... ska upp vid 9 imorgon så jag behöver den sömn jag kan få nu inatt!

Puss och jag hoppas att ni inte är sjuka, det är ju inte roligt kan jag säga! ;D

Natt Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback