Time fore some bloging

Det var ju som sagt ett bra tag sedan man skrev här nu och nu känner jag att det är dags igen för att ta upp bloggandet och få det att skrivas mycket mer!

I lördags så var jag på inflyttningsfest hos (sam) Rasmus Ledin, en helgalen kväll med massa av knasigt bus och tjohej...
Det var sjukt kul och jag hoppas på att det blir lika roligt nästa gång också!

Under veckan som gått så har jag övningskört och pluggat som en tok vilket inte är så konstigt efter som att det närmarsig lov och betygssättning jag har om ingen annan som har hängt med sommarjobb på kolmården i sommar och det ska bli sjukt spännande hur mycket man får jobba o så vidare!

Just nu känns det att sommaren är nästan helt här då man kan gå i t-shirt och kortbyxor dock e det fortfarande kalt på morgonen och lite senare på kvällen!

Nehe ska sova nu ska ju upp tidigt igen på morgonen!
Puss på er my bitches!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback