Singellivet passar nog mig tills...

... tills jag får tid för att vara lite mer social med folket... jag känner mig ganska isolerad i min ensamhet och mina studier som tar allt min energi och tid, det är till och med att jag knappt har tid för mig familj och min underbara skruttis pluttis tuttis snuttis fruttis blippis fillippis, jag saknar dig så mycket min knasiga unge både du och jag har mycket att göra men vad gör vi åt saken... jag minns så väll när vi gick på grundskolan vi sågs vare dag och vi skrattade så mycket och allt knasigt som vi gjorde, men tiden tog sin rätt och vi gled isär då vi slutade grundis men inte tänker jag låte de bli ett hinder... vi har fortfarande lika roligt när vi ses men det blir ju lite mer att skratta åt och en större länktan har vi när vi ses igen! :D

<3

Min lilla knasboll

Knasbollen Fillippa!


Kommentarer

Postat av: skruttis pluttis tuttis snuttis fruttis blippis fillippis

Naaw, sötnosen <3 Jaa du, båda två har haft väldigt mkt att göra nu på senaste tiden och knappt träffats någonting :( Men det ska det bli ändring på du! För snart står jag inte ut! Har inte träffat dig på evigheter och saknar dig en massa! Får träffas nästa vecka! :D :D Love you honnie <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback