Orden du dömmer förs...

...Vad vi säger är bara 1-2% av den kommunication som vi använder...
ca. 1% av dem är den text som vi skriver typ på internet m.m.
att man dömmer en person så hårt ut av att man bara skriver som man skulle säga det är ju ett ganska normalt samtal om personen skulle stå framför dig.
Men när någon läser det kan det tolkas som något helt annan...

Träffade Richard idag, jag hade velat gått ut i dag men det var ju inga som ville med ut så jag fick stanna hemma...
men jag hade tur, jag hörde av mig till så många som jag kunde och av 10 kontakter så fick jag bara svar av typ 2-3 personer... mycket dåligt av er andra...

men som sagt jag hörde av mig till Richard och han var jätte trött men om jag lovade att det inte skulle bli så sent så fick jag komma över... efter som att jag själv jobbar så var det ganska lungt med det där sena...

mycket trevligt med prat och skratt blandat med farchination av det paranormala och teknik...

Nåja... vill ni veta mer så får ni fråga mer... ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback