Idag var jag bara tvungen!

Yeah.... Idag har kimpa varit en stor pojke och satt sig bakom ratten för första gången, vilket var helt och hållet mega super roligt...
Jag och mamsen åkte ut till F13 för att övningsköra, meningen var mest för att jag skulle få vänja mig vid bilen och lära känna hur det är att köra bil.

Att bara köra gick bra då mamma förklarade hur jag skulle göra, efter att ha kört runt en stund så hittade mamma en lite lutning och där fick jag lära mig att hitta dragläget vilket gick hur fort som hellst och jag fattar inte hur folk kan ha så svårt med att finna det...

Efter de så vart det att starta i backe vilket inte var lika lätt men efter några tester så var detta heller inte något svårt.

Idag har jag och la familja varit hos Anna-Ida och tittat på hennes underbara Norskskog kattungar som bara var ca. 10 v. gammla helt underbara att leka med och gosa med.

Sedan fikade vi lite och gosade lite till sedan var det hemfärd som gällde!
Pappa höll på att ta kol på mig då vi åkte på motorvägen, då jag dåsade till i baksätet, så tvärnitade ha nästan för en lastbils jävel som vinglade till... med hjärtat i halsgropen vart jag arg men la inte ner så mycket tid på det.

Så nu ligger jag här i mitt ny möblerade rum och bloggar lite, ska snart knoppa till sängs men har inte riktigt ro för det ännu.

Imorgon är det vanlig skola igen och jag börjar med mig eviga pendlande, hoppas på att det är fint väder så att cykling tillåtes när man kommer till nyköping!

Nehe ska väll sluta skriva nu för antar att ni har tröttnat på mitt bloggande nu.
Så jag säger Go'natt till alla mina läsare och några av er kanske jag ser av.

Puss! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback