Första körlektionen…

… Jaa nu har jag varit ute och kört på vägarna inne i Centrala Norrköping min underbara hemstad, när jag kom till körskolan så åkte vi direkt till stadium arenans  stora parkering där jag fick sätta mig i de nyaste bilen… när jag hade ställt klart så att jag satt bra i bilen så skulle jag starta den och jag som är van vid att man får gå en bra bit på kopplingen på våran gamla bil så vart jag shockad utöver hur lätt denna bil var!

Jag tror jag höjde kopplingen lite granna bara med då vet ni, haha då dog bilen, ”oj då” sa jag i vilen och bilskoleläraren bara skrattade, så jag förklarade att jag hade kört våran jättestora familjebil och han förstod att den skulle då ta lite sämre än denna bil efter som att den var så ny…

Jag tror att jag kör en 09 så det är mycket nya grejer som man ska lära sig plus att det var en 6 växlad bil o jag är ju bara van att köra en 5 växlad!

 

Nåja... mer körning idag och så slutar jag ju skolan vid 14:35 idag vilket är superawsome! nåja nu ska jag på lektion puss på er så läng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback