Lägenhet!

tjolahopp på er alla bloggläsare...
Jag har idag varit ute med pappa och övningskört, min 3:de gång på denna vecka vilket är ett mycket stort + till mig då jag har fått en superbra felleing på bilen nu, dock är det kanske lite rostig med backandet med det kommer att gå bra!

Jag har som på överstående tittat runt lite på en egen lägenhet här i norrköping... det suger ganska hårt i mina fingrar att komma över en!

Men inte förens jag har fixat en fast inkomst som inte består av Studiebidraget som knappt räcker en hel månad, dock så är ju jag så fiffig så jag sparar faktist undan pegar 500:- om man ska vara exakt så det är ju ändå lite pengar.

Kan ni tänka er att jag bara lever på 550:- i månaden, I know you can´t belive it! ^^,
men jag är ganska varsam när jag köper saker det kan ju hända att jag fikar upp mina pengar men jag är så sagt rädd om dem.

Skola imorgon och jag ser inte dirrekt fram emot det men det är ju ett måste!
Nåja ska väll försöka att knoppa i sängen nu innan batteriet på datorn dör så måste jag bara skriva klart!

Puss och snusk på er så hörs vi av!
Svart sign för blogg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback