2010-03-10

Jaaa nu var det ett bra tag sedan jag bloggade...
Känner mig lite dum att jag inte har haft tid till att slänga in ett inlägg då jag faktist har haft tid, men det är ganska mycket att göra nu så ni får ha förståelse för att jag inte riktigt har prioriterat bloggen...

Nåja nu så sitter jag här helt ensam i Aktersalongen och väntar på att Oscar ska komma hit snart...
Idag så ska jag och min IV grupp på mässa vilket ska bli helt okey!!
Mycket mat som vi ska äta och alla vet ju hur jag är när det kommer till mat allså... jag är ju helt tokig i det!
x'D

Nu kom frida in i rummet och gör min sällskap igen... så hon varit nere och snaskat på en massa sötsaker så hon är lite piggare nu...

Nåja det är inte så långt kvar tills jag fyller år!!
Härligt med att solen skiner ute... smält snö jävel smält...! :@


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback