Olycka...

Idag när jag skulle åka med mitt vanliga tåg så visade det sig att dagen skulle bli mycket annorlunda än vad jag hade väntat mig...
Det hade hänt en olycka i Linköping då en traktor som blogade av perongerna vart överkörd av ett passerande godståg som var på genomfart...

Så alla mina tåg var försenade... så jag stod och väntade i en hel timme och ännu inget tåg...
kl. 08:40 så kom ersättningbussarna för att frakta oss till våran destination...

Jag missade en hel lektion och halva estet lektionen men det gjorde inget alls...

Nu är jag i skolan och Min lilla Lollo fyller 17 år idag... så imorgon så blir det lite mys m.m.

På lördag så åker jag iväg till med familjen på kryssning då mamma fyller år imorgon, det ska bli skönt att få åka iväg och mysa med familjen bara chilla och ladda om batterierna igen...

Nästa vecka så är det mys med Fredrik då vi har en hel helg som vi ska mysa tillsammans på... bad, film, gott, mys & mycket love!!

Idag är det inte mycket att göra då vi bara har typ 3 lektioner och jag kom ju lagon till lunch så det är mycket härligt...!!

Nåja ska vara lite social också nu... dricka lite téh....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback