Kan ett krossat hjärta lära sig...

... älska igen??

Min första kärlek var så underbar... hon var verkligen kärlek vi första ögonkastet...
men det varade inte så länge och det slutade med att hon dumpade mig...
Mitt hjärta sprängdes i nanobitar och ända sedan den dagen har jag varit singel!

Nu har jag mött en helt underbar, gosig, trevlig, ljuvlig, söt, snygg, perfekt person...
Vågar jag tillåta mig själv att älska igen eller ska det sluta som min första gång...
jag är rädd för att bli sårad men jag måste ta chansen medans den finns...

Vi är lika på många olika sätt och jag kan bara inte släppa taget om dig...

Djupt i mitt hjärta så finns du hela tiden... och jag kan känna dina händer i mina när jag går och tänker på dig på stan...
Din ljuvliga perfym som du spruttade på dig när jag kom hem till dig...

Eller vårat första möte som skulle vara en fika men slutade mer som en date är en vanlig fika...

Du måste vara min andra hälft, den saknade pusselbiten till mitt hjärta!
Jag väntar på dig och jag kommer göra det förevigt tills du är redo!!

Du betyder så mycket för mig så jag kan inte utrycka mig!!


 

<3 DU GÖR MIG KOMPLETT & HEL IGEN <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback