För oss som reser...

Vi som suderar på annan ort får har jag konstaterat, ingen sovmorgon!!
Vf kan inte skolan anpassa sig lite efter hur våra bussar/tåg går...

Vi är vell också i lika stort behöv över att sova som alla andra, vi om inte andra är ju i större behöv av sömn efter som att vi kanske går upp mycket tidigare just för att komma till skolan i tid!

Jaa vad tycker ni... ska skolan anpassa sig lite mer genom att lägga på några minuter extra just för att vi också ska få sova lite längre?
Eller ska det vara så som det är nu?!

Nu vill jag höra eran åsikt över detta!!


Nu till något annat... jag och Fredrik D delar så mycket tillsammans... jag kan inte förstå att vi är så lika varandra...

Idag så ska jag inte göra så mycket vad jag vet...
jag ska se hur det ser ut för helgen om det är några som man ska träffa o.s.v.

Yammi är sååå sött idag... vi sitter på svenska och skulle argumentera om okila ämnen och då fick Yammi "Höj bensinpriset" jaaa tyckte nästan synd om henne!!
xD

Nåja jag ska på estet nu så jag ska sitta och tråka i 40 min lr något!! ^^


Kommentarer

Postat av: Blippis

Haha, snygg header :) Jag har tagit en av de bilderna ^^, Mjehehehe

Postat av: Marcella

Det är en svår fråga, med tanke på att det är ju en skola med riksintag men det är ju dock personen som bestämmt att den vill gå i en skola här. Då är det ju du som får anpassa sig! Det är min åsikt. Med tanke på att det kanske finns en liknande skola på sin hemmaort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback