2010-01-04

Idag är det Måndag och det betyder att det bara är 3 dagar kvar tills jag ska tillbaka till skolan igen...
Det är mycket blandrade känslor när det gäller de... för jag ser ju fram emot att träffa alla kompisarna men jag är inte kompis med mina tider som jag ska åka med... det blir att försöka ställa om mitt dygn så att man börjar orka upp på mornarna...

Idagens planering ser lite konstig ut...
jag skulle ha träffat lite folk idag men det ser ut som att det kanske inte blir av...
Snackade med Fredrik igår och ha sa om han hade tid så skulle han och jag gå och ta en fika och bekanta oss lite...

Men han kanske inte har så mycket tid efter som att han skulle plugga och så vidare... men jag väntar på ett sms som ska trilla ner i min mobil så jag hoppas att det kommer ganska snart!!

Jag måste ju säga att det har hänt något förskräckligt... Gossip Girl har slutat sändas... *NOOO*
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan mitt Gossip... det är ju min favoritserie och jag har följt alla avsnitt men nu så har det slutat att sändas... jag tror jag ska bli tokig! :*(

Men jag har kollat och det ska tydligen börja igen på Söndag vilket jag hoppas på...

Nåja... Julen och nyår har varit jätte bra och Kim är nu utvilad och redo för nya utmaningar som det nya året har att erbjuda!!


Jag ska vell ta och ta på mig lite kläder och piffa till mig lite sedan är det ner på stan som gäller och hitta lite folk, har man tur så är det kanske lite folk nere på stan nu!!
Updaterar bloggen med mobilen lite senare... då man har gratis internet på Donken!!


Ha det gött nu alla bloggläsare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback