2010-01-01

Som sagt nu har vi bytt år igen...
Tiden bara flyger iväg och jag vet inte hur snabbt detta år kommer att vara
det känns som att jag är kvar i 2009 vilket jag är fortfarande...

det kommer bli svårt för mig att börja skriva 2010 nu känner jag... när jag ska skriva 2010 så vill jag bara skriva 2009 efter som att mina häner är van vid det så...

Nåja nog om detta..
Jag var på fest under nyår hos pata och det var jätte roligt... synd för kiru som inte kunde vara med så mycket efter som att hon hade huvudvärk...

Men men det hände även en olycka när vi alla firade ute på balkonen då det nya året var slaget...
Det kom en raken som stutsade i balkontaket och in på balkonen... det var fruktansvärt...
jag fick lite av den på benet och på vänsta skuldran... vilket var tur efter som att jag inte stog så nära där den slog in... där emot så var det några som fick värre skador av den Vic vart nästan döv av smällen alla som stog där fick tinitus och alla hade on i öronen men för vic var det allvarligt efter som haninte hörde oss något ting...

Några andra fick splitter i ansiktet och fick små brännskador...
Jag hoppas på att ingen fick något riktigt allvarlig skada...

Vi kom som sagt mycket lindrigt undan vilken jag är mycket glad över...
men vi alla glömde det snabbt och så bar det av in igen med mycket hög musik och några som beslöt sig för att bada... vilket var mycket roligt ;D

Jag har fotobevis på att de alla är nakna i badkaret...

Såå en summering av festen hos Pata [ * * * * * ] (5)/(5) mycket lyckad fest trotts olyckan på balkongen!!

Nåja nu ska jag roa mig vidare men något annat ^^, man vet aldrig vad det kan vara!!

Älskar er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback