Snö... 2010-02-23

... förs ville jag ha snö... nu vill jag bara ha bort den, är så trött på det kalla.
Vill bara ha det varmt mysigt och skönt nu!

Idag fick jag sommar nostalgi när det vart varmt av solen i mitt rum och techno musiken dunkade i mina högtalare...

Helt underbart var det, jag kunde föreställa mig det gröna gräset och hur sädesälorna flyger om kring och plockar flugorna i vinden för att mata sina ungar...

Festerna med folket man älskar då man kunde sitta ute på gräset och röka vattenpipa och dricka cider, snacka om gammla goda tider...


Jaa... vem saknar liksom inte de!
Nåja min sommar kommer nog att bli ganska full om jag nu får mitt sommarjobb på Kolmården vilket jag hoppas på!
Jobba Kvällar och helger innan sommarlovet och senare då under sommarlovet så jobbar man heltid!

jag hoppas på att det blir något, men som sagt man vet ju aldrig hur det är med jobb!


Hur ser mina planer ut för mitt lov nu då... joo Tisdag kl. 13:30 är det till tandis och fixa med plåten i munnen skulle ta en halvtimme så hoppas på att det inte är något jätte stort som de sak göra...

Sedan är det bara Lördagen som jag är uppbokad på då jag kanske ska gå iväg med Fredrik och bada på badhuset...
Lovade också Blippisen att vi skulle ses någon ggn under lovet hade planerat att vi skulle ha setts i Måndags men det kom förhinter för henne så vi sak försöka ta det någon dag som kommer nu!
:D

För er som känner sig manade att ses som bor i norrköping som inte har sett mig på länge tveka inte att höra av er och se om jag är ledig...
Svarar jag inte på morgonen så sover jag... ringer upp så fort jag kan då när jag sett att ni har ringt

Nåja nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon till tandis...!
Natt och sov gott på er mina sötnötter
söt pojke!!  :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback