Sex är inget man...

... leker med, har ni någon sin kännt att under en sex akt som ni varit med i att ni måste bara dra där ifrån för att ni måste passa en tid lr måste med en buss...

Det har jag...
Jag kännde mig helt hemsk efter som att jag inte han med efterspel...

Jag vet att detta är inte ett ämne som man direkt ska skriva ut på bloggen men jag känner för att dela med mig lite och det känns ganska skönt o veta om det är några där ute som har kännt samma saker som jag gör nu...

nåja... hänt är hänt nu är jag tbx hemma i Norrköping igen efter 2 veckor i Nyköping nu går jag tbx till teori igen och det ska bli ganska skönt efter som att jag är helt slut och nu finns det chans att vila upp mig igen...

På Tisdag så ska jag till tandläkar jäveln och dem ska greja i min mun igen.. bilket betyder att jag kommer behöva knarka tabbletter för att jag ska orka med allt som kommer att hända! :-(

Slänger in en bild på mig som jag tog när jag var på kryssning med familjen... det vart riktigt nice!


 キム ♥ フレドリツク


Kommentarer

Postat av: dmartinsson

Svar: hehe okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback