Swebuss

Tjolahopp nu sitter jag på swebus med mormor och sak åka till henne för att jag sak få lite sovmorgon som jag nämde tidigare!!

Använder deras internet vilket är super bra efter som att jag kan fördriva tiden med att surfa på internet!!

Dock är det mycket trånkt och jag får knapps plats med datorn i knät men det går bra för jag hittade en stälning så att jag kan sitta bekvämt och skriva på tangenterna!!

sitter och chattar lite nu också med lite folk som är inne... ganska praktist med Gratis internet, Vi ger swebus (***) 3 st. stjänor för de motivation; med trånka bussar och höga priser vid kassan så sjuker mitt intresse mega mycket...!!

Tycker att det ska vara gratis på tåget också... tiden skulle gå så himmla mycket fortare!!

Nåja nu är vi ute ur norrköping och är snart förbi getå...
edet är en bra bit kvar innan jag och mormor är framme men det ska vell gå fort!!



:// Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback