Sorgen

Nu ska jag blogga lite med mobilen... Jag vet att texten blir cp Men mi får stå ut med det... Ligger har i min säng och tänker på när det händer något hemskt så skulle det vara underbart att ha sin partner här just i det ögonblicket så man kunde gråta ut... Ligger faktist o fäller en tår utan anledning, fast jag kanske har en anledning för det. Jag blir så glad när jag lyssnade på en viss person, mitt hjärta bultade hårt i min bröstkorg och glädjen bara sprudlade i mig... Jag känner en sådan tillhörighet till denna person, ser den som liknande mig själv och min livsstil! Dock så är den personen lite mer aktiv än Vad jag är... Även jag hoppas på att bli lycklig någon dag :) Men man kan inte tvinga en person att älska en, jag kan bara vara mig själv och hoppas på att bli älskad igen... Hösten är här och jag blir lite depp av den Men jag älskar alla färger och när löven ligger på marken :-D Nåja... Ska sova nu för imorgon på ska man in i mässen igen och laga god mat! Vux är inget bra på det och man blir tokig på dem... Natt på er och hoppas på att jag orkar upp imorgon! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback