Sängdags igen...

Jag är helt underbart gosig nu...
Har varit igång hela dagen sedan kl 08:30 tills nu, dags för som "me time" det är en tid då det bara handlar om mig, en kopp téh eller ett bad vad som hells...
Idag tog jag ett underbart bad med levande ljus och skum...
helt ljuvligt var det, att bara bry sig om sig själv.

Jag låg och gottade mig där en bra stund och nyligen har jag klivit ur och känner mig helt återställd efter en heldag!
Ligger i min säng och chattar med lite folk på msn och får reda på en massa roliga saker.

Idag så kom pappa ner till skolan och skulle äta efter som att de ka öppna upp ett Sensus kontor i nyköping så det vart en lunch med pappsen och hans jobbarkompis, efter skolan så bar det av med Amanda, "harry" Oscar, Bah och Frida på en lite fika dock så träffade vi på Angelika som Bah skulle träffa så det vart en mega fika på Birges istället men en massa tokigheter!

Checkade kläder på stan och Bah ville att jag skulle köpa hennes Convers storlek 40, dock har jag för breda fötter så jag kunde inte ha dem, om ni är intresserade så kan ni få köpa dem för 300:- prata bara med Bah om det så löser ni det!

Efter de så skulle jag åka hem med pappa och jag sa att han kunde komma och hämta mig vid BT (Busstationen) och han åkte till Tågstationen vilket jag vart arg på honom men, men han behöver ju köpa en ny mobiltelefon så!

Fixat så åkte vi hem...
Hemma så gick jag av vid klubben för att pappa skulle träna så jag tänkte att jag skulle lyfta lite skrot inne på de gymmet som vi har där... lyfte 20kg inte mycket men bara för att aktivera mina muskler lite!

Pluggade lite sedan gick jag hem!

Slutar med att jag ligger i min underbara säng och gottar mig!!

En skoldag imorgon också så ska sova nu!

Finns inget som går upp emot ett mysigt bad med levande ljus
(Så här mysigt hade jag det!)

Puss Puss

:// Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback