Pizza!

Nu sitter jag hos Mormor och ska äta pizza och gotta mig med de!

Jag har inte mått så där superbra och jag vet inte vf jag inte gör de!
Var med Martin under hela Onsdagen och de var underbart roligt... Inte träffat honom på flera dagar...
vi bråkade lite och jag drog ner honom i min säng och jag råkade bita mig själv i läppen och började blöda lite!
Jag har ju mig själv att skylla efter som att jag inte kontrollerade fallet!
;D
Det var kul ändå att busa med honom efter som att han var en lite mer utmaning att bråka med...

Får see om jag ska gå på skumpartyt imorgon ska i alla fall gör en liten annan grej imorgon som kommer att glädja en viss person!

Nu ska jag ta ut min Pizza ur ugnen och äta den, det ska bli jätte gott!
Jag behöver tjocka upp mig!

Puss på er!

://Kimpan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback