Kulturnatten

Oja... Kulturnatten är på sin ingång och jag sitter och längtar tills imorgon på att den ska komma intågandes
Hela veckan har varit kraftansträngande, Storkök med massproduktion och en jävla massa städande!

Så jag sitter här på mitt golv och bara softar med att blogga nu som jag inte har hunnit med efter som att jag har jobbat i kök så då blir det inte så mycket datorn när man kommer hem!

Hoppas på att det blir riktigt röj och mega mys m.m.

Jag har ringt runt till en massa folk och se om de var på stan några av de men icke då, typ hälften är i sthm och den andra hälften orkar inte... vilket slutar med att jag sitter inne på mitt rum och lyssnar på musik och halvsover!

Inte roligt... ville ju ha lite roligt
men men får filosofera lite kanske tugga på något gott!


Puss på er alla!
Syns på Kulturnatten för er som kommer på den!

:// Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback