Knullsäker!! x'D

Jag har konstaterat att min säng är knullsäker...
förutom att när man skakar på den så slår den emot radiatorn (elementet för er som inte viste vad det var)
jag hat testat allt och den låter inget ting...

Idag var det mys med hela familjen och mormor vi åt grillat och det var hur smarrigt som helst!
Dock har inte min mage varit med mig idag, har haft så ont i den så det bara går... Mamma sa att de har med att göra att jag inte äter ordentligt och jag litar på henne för vi är så lika i våra kroppstyper!

Imorgon så ska jag åka med mormor till Nyköping för att jag ska kunna ta ut lite sovmorgon på måndag!
=D
Älskar Nyköping, komma bort från den så kallade "storstaden"!

Ska bli så underbart att träffa alla kompisar igen länktat som en tok...
Har ochså klippt mig, kort och ska slänga i några slingor i håret imorgon!!
Ni kommer att få see resultatet senare!!

Nu ska jag sova gott i min "Knullsäkra säng"

Puss o natt mina änglar

:// Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback