Kärlek??

Det är så man blir tokig... man vet inte vad man ska göra och man vet inte vart man ska ta vägen!

Så känner jag mig när jag ser något sådant... idag händer det här just mig, det är bara jag och några till som vet vad det är jag pratar om och jag tänker inte nämna vad det är för att jag tycker att det behöver inte alla i hela världen veta om!

Snygg, söt, het, klädstil och mycket mer...

Kommer du ihåg den där kännslan när någon du tyckte om tittade på dig och du blir alldeles knäsvag, det hände när personen tittade på mig och jag gick och drack thé, höll på att tappa koppen i golvet för just den blicken!
Kunde bara inte säga något eller göra något än bara lee och gå vidare till dit jag skulle!

Jag kan bara hoppas på att det var just den blicken av att du gillade mig.
Eller det var kanske att jag såg konstig ut eller något jag vet inte det gör bara du!!

Nåja idag har dagen varit seg och så vidare men det är höst i luften och jag känner det, lyssnade på musik när jag åkte tåget hem kl. 17:02 och jag fasnade i fantasinsvärld (Min älsklings värld)

Får see imorgon ska luska vidare om det kan vara så som jag tror och några av mina kompisar också!


Love will sett me free!!
:// Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback