inköp

Ny köpta jeans fårn JC det var så himmla nice att finna något som passar bra på min rumpa...
^^,
Jag lägger upp bilder på dem när jag fotat dem har ett på mig idag de svarta Lee Macky och hemma har jag de blåa Lee Macky också...
Dem hade en sådan bra passform så jag var kär i dem direkt, han som hjälpte mig var jätte snäll så han skickade med ett par MARWIN strumpor också för han såg mina slitna och hålade strumpor!

Känner mig riktigt snobbig idag men det känns bra att vara så underbart snygg, eller hur tjejer! ^^.

Sitter på Historian nu och skriver, det är så tråkigt men men jag måste ju stå ut.
Ett matteprov i Geometri ska jag utföra idag och hoppas på att det kommer att gå bra

Sedan är det Anbassadörs möte med Hanu och det ska bli roligt att se vad det är för något!

Puss på er mina godingar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback