Gymnasiefest!

Ojaaa nu blir det fest ikväll, sitter nu hemma hos kusinerna och har precis ätit lite gott...

Ska träffa Masse och Sofia vid Tema Krogen och det ska bli så jävla underbart ikväll...
Ragga kommer det och bli och har man tur så får man kanske napp ;D
Liza kommer ner vid typ 23:00 och jag ska vara där innan efter som att masse och Sofia ska få sina biljetter!

Ellen skrek på mig att jag inte fick komma in på Lizas rum!
Tjejer de e ganska roligt!
Vi diskuterade förut att Ellen har sin smutskorg ful redan efter 3 dagar då både jag och liza fyller våra på 2 veckor!

Nåja hoppas kvällen blir awsome!!

Puss Puss på er mina älsklingar!

:// Kimpan!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback