Gårdagen!

Gårdagen på GK var awesome, så jävla underbar och jag kan inte förstå hur jävla kul jag hade....
Jag har så mycket energi och jag älskar det...
har inte mått så här bra på flera dagar och jag känner att jag måste verkligen fortsätta med detta!
Träffade underbara kompisar m.m. hur jävla underbart är inte det??

Träffade en viss person som var lite stygg mot mig men jag gav igen och nästa ggn så får du passa dig för då kanske jag gör något värren en vad du gjorde!!
;D
Men de du gjorde var faktist något speciellt som jag vet att bara du skulle ha gjort!
<3

Nåja efter en helt underbar vecka hos mormor som är helt underbar att vara med så känner jag att mina batterier är fult uppladdade och jag är grymt redo för en 2 veckors period med bara vanligt (tråkigt) skolarbete!

Nu sitter jag på min vanliga dator och bloggar efter som att jag lämnade den andra på skolan och skulle kanske inte gjort de men jag har ju spotify och msn på denna tröga dator också så de ska funka de med!!

Nåja idag så ska jag städa mitt rum och så ska jag ju också laga mat till hela familjen vilket mamma uppskattar och jag känner att de är behövligt!

Ska städa vidare men kommer att uppdatera lite senare idag!
Jag som liten modell!

Puss Puss
://Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback