Drömmarnas rike

Idag har det varit en riktig skön dag... Den började med en skön sovmorgon hos mormor, jag knallade upp vid 11 efter gårdagens underbara stunder på GK! Jag hoppade in i duschen och tog bort allt smuts som jag hade på mig efter som att jag inte duschade då jag kom hem! Det var helt underbart och när jag stod och bäddade så kom mormor hem igen och frågade Vad jag ville ha till frukost då hon började stöka i köket... :-) Efter frukost åkte kläderna på och det var dags att packa för att åka hem, det känns så underbart att kunna göra lite som man vill utan att ha en Mamma som tjatar på en, vell hemma så skulle jag laga mat och Mamma ville att jag skulle göra min rostbif med balsamvin. Redusering och dutjes potatis (tror att det stavar så!) Väl avnjuten så myster det med familjen och då Mamma frågade mig om jag ville ha vin, dock var jag inte sugen på det så jag fick ta en cider istället, en 7,0 33cl höll i flera timmar... Det var så gott att bara snutta på den! Nåja Satte mig i duschen efter maten och känned mig väldigt porrig inte för att jag vet varför men så var det! Nu ligger jag i min säng och ska sova dock ville jag blogga innan jag somnar! Jag ska ligga och krama min kudde och drömma underbara drömmar. [ i hoppet av att du finner mig i dig, ack vi möts i drömmarnas rike! ] Natt på er mina puss grisar Ps: det blir super tråkigt att texten blir så det är för att jag skriver i mobilen :// Kimpan! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback