Äntligen!!

Så jävla underbart!!
Jag är feberfri (nästan bara några grader för mycket) men nu känenr jag mig mycket bättre och jag är redo för skolan igen nästa vecka docka har jag missat mycket men hoppas på att det inte är så mycket...
Får höra med kompisarna så får de hjälpa mig... tror att ni hjälper mig med de som jag inte är klar med!!

Älskar verkligen mina kompisar för de är så jävla underbara ni ska ha kred för de, utan er hade jag nog inte blivit så här bra på så kort tid... (Y) (L)
Jag ligger hemma och lyssnar på musik som är så jävla underbart och jag längtar bara tills nästa GK är så man kan få dansa igen, jag mår så bra av det...

Har även börjat träna igen, mamam köpte en krosstrainer som jag står på 10 min varje dag mycket bra träning...
har kännt resultat och jag hoppas nu på att jag kan öka i vikt så att jag inte är så himmla tun längre... Magrutorna börjar visa sig på min mage och bröstmuskelaturen ökar!!

Jag är i trimm för en snyggare kropp!
Jag har inte varit så mottiverad över att träna men nu så har jag ju något att göra när jag kommer hem!!

;D

Tycker att det är lite roligt när några inte vet hur man gör vissa grejer på datorn o.s.v. efter som att det ligger så nära mig så kan jag inte förstå varför det är så svårt för vissa!!
Nåja det är ju tur att jag kan det så det blir någon ordning på saker!!

Nåja idag så ska jag klippa till busken på skallen och lägga i lite ljusa slingor hoppas på att det blir snyggt!!
Lägger in bilder på det så att ni kan see före och efter resultatet.

Kom på en grej som nattan sa när jag kom till skolan en morgon!!

Nattan: Har du färgat håret!!
Jag: Tack så jävla mycket, jag har bara tvättat det!!

x'D
Jag vet aldrig varför det händer mig hela tiden!!

Nåja... ska träffa Johanna idag en stund med och inspektera hennes Pojkvän så att han duger åt henne!!
;D

Nehe ska ligga och lyssa på min musik och så vidare...
Om ni vill veta vad jag har på min Spotify så checka det!!

http://open.spotify.com/user/kimpan92_spotify/playlist/6EmeeK5wfQIZcYvGsq0Fzx
(Ni måste ha ett spotify konto för att kunna se den)

Puss på er mina godingar!!

:// Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback