Sthlm

Yeah imorgon kl 05:56 åker tåget och jag o brudarna drar till Huvudstaden för att delta i Lantmännens årliga mässa, det ska bli fett underbart kul....
Ska packa ikväll när jag kommer hem efter Basketbolls matchen!

Köpte en väst som för 299:- vilket jag tyckte var mega nice efter som att jag inte har någon och jag har alltid viljat ha en ju!

Efter att ha jobbat så ska vi mingla med en massa folk och det ska bli ass roligt ju!
Jag ska lägga ut bilder på hur jag ser ut också vidare!
Vill ha ett Halloween party snart men vet inte vart jag ska ha det o vilka jag ska bjuda!

Kännder du dig manad till att dra ihop lite folk så säg till så fixar vi en fest!!

Puss på er så länge ska försöka att uppdatera bloggen lite oftare!

/K


Kommentarer

Postat av: Fillippa

Have a nice time pluttis XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback