Sömnen är det bästa som finns!

God morgon på er alla bloggläsare...
jag har nu vaknat ur min underbara sjönhetssömn och det var bara helt ljuvligt att få äntligen sova mins 12 timmar inatt,

Har ni märkt de när man sover så kan man drömma allt ifrån kärlek till de mäst ohygliga mardrömmar...

Inatt har dt varit fjärillar på en sommaräng helt och hållet fantastiska drömmar!
Jag vaknade upp ur dem och kände mig helt utvilad och redo för en helgdag då jag ska snart gå ner och äta lite frukost och sedan ska jag klä på mig något snyggt ur min garderob och hoppas på att träffa lite folk ute på stan idag efter som att det är Filmfestivalen nu!

Snackade med gullungen i telen och hon måde inte så bra efter gårdagens röj men vi ska ses efter att vi båda har fixat med att göra oss iordning!

Hoppas på att det blir mega nice dag idag så att man kan lägga sig och njuta av alla endorfiner som rör sig i kroppen!

Puss på er så länge för nu är det duschen och porra sig i de regnande vattnet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback