Ska jag stanna/gå!

Jag vet inte vad jag ska göra...
jag är fan 17 år o är bara 5 månader ifrån att bli 18 och min mamma behandlar mig som om jag vore typ 3 år gammal, idag så var jag faktist snäll och frågade om jag fick åka till coop för att träffa Patric som är här och jobbar!!!
Men neee, klart så säger hon att jag har varit ute för mycket och nu ska jag bara vara hemma dessa dagar innan jag ska tillbaka till skolan och jag tycker fan att det är upp till mig hur mycket jag vill vara ute och hur mcket jag gör hemma!!

Men nu är det ju något mer som stör mig ännu mer är att syrran ska tydligen få gå ut med sina jävla vänner för att hon har "pluggat" hela veckan då jag vet exakt vad hon har gjort... vilket gör mig mycket irriterad för att inte det gäller samma sak för henne!!!


:@


Fy Fan jag funderar allvarligt att rymma eller att flytta tidigt för att slippa hennes jävla tjat om olika saker som bara gör mig piss...
Om jag rymmer hemifrån är det någon som kan ställa upp med sängplats om det skulle vara jättebroskande....

Jag har mormor att bo hos om det skulle vara så för hon förstår ju ialla fall hur saker och ting fungerar, fan jag blir kvävd här hemma av hennes jävla grejer som hon trycker ner i min halls!!!

Pratat med mormor om hur hon levde och fan jämfört med de så levde hon fan jävla röjliv o jag bor fan o lever i en cell!!


Jag behöver eran uppmuntran nu!
Har inte några pengar på Comviq mobilen men messa eller skriv med mig på Msn!


Puss så länge!
(K)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Storebror du vet vart jag bor ;) <3 Det är trångt men har alltid plats över till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback