No time no seen!

Det var ett riktigt bra tag sedan jag bloggade nu!!
Jag har varit nästan hela veckan i Nypna efter som att jag har haft servering...
Det är fett roligt och ganska så krafftansträngande jobb

Kommit hem efter allt stå hej över allt och ser fram emot ett lov nu med mycket vila och roligt stunder!
Halloween är ju snart här och då ska vi skrämma en massa barn vilket ska bli mega kul ju!

Hounted hous på Fredag resten av veckan är inte planerad, ska försöka att besöka en viss person i Linkan och en i Klockis under lovet så jag får de gjort också... inte träffat dem på jag vet inte hur länge vilket ska bli nice!!

=D

Nehe ska sova nu efter en lång arbetsvecka!!!

Puss på er mina underbara godingar!

Love från eran Kimpa!!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback