Lite upplägg för imorgon

Tjaba bloggen... Idag har jag träffat underbara Patte på coop forum ute på ingelsta o stått med honom för lite sällskap skull... Vi har haft det sjukt kul och han är en sådan underbar människa, ska träffa honom igen nästa vecka då vi hoppas på att vi kan ta en fika lr något dylikt... :) Imorgon så ska jag till östgötakök för att fixa med min praktik som ska vara i en månad o det är ju helt underbart att det är nära o bra... Men innan de så ska jag till solcenter o sola min bleka kropp så att jag inte ser så illa ut... Måste även börja träna lite mer så att musklerna kommer upp lite... Funderar på typ stepp up Men jag vet inte... Nåja ska sova och drömma om er mina underbara kompisar! Puss och jag älskar er det ska mi veta...<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback