HKTS 11HQ

Tja nu är det blogg time igen... Dagen har sett ut som sådan! Vaknade vid 10 vilket är mycket sällan jag gör , gick upp för att gå på toan. Gick mer till mina päron som sätt och tittade på tv. Åt frukost med la familja sedan mer tv och så hade jag tittat på lite högtalare. Efter som att man närmar sig 18 och att man ska köpa upp lite bra grejer... Så jag vart jätte sugen på att åka till mediamarkt för att gå på hifi-klubben och titta på högtalare. Pappa kom lite senare för att hjälpa mig med att titta och guida mig bland det olika märkena :) Han som var anställd frågade om det fanns något han kunde hjälpa till mig och pappa började babbla om olika grejer. Han frågade efter ett par satelit system och killen slog på HK 5.1 systemet som de hade... Jag satt och njöt av det klara ljudet som kom ut ur högtalarna, då viste jag dock inte att det var en 5.1 system och när vi var klara så frågade vi om Vad de skulle kosta och köpa. Jag trodde jag skulle svimma han sa 4990:- för en komplett 5.1 med ingående sladdar... Jag var så chockad så jag var bara tvungen att fråga igen så att jag inte hörde fel... Och de gjorde jag inte. Så de som mina pengar ska ha av det är HK 5.1 system och deras HK 980... Av totalt värde c:a 10000:- Jag ska bara ha det så är det bara! Nåja ska sova nu imorgon så ska jag luncha med masse på skolan och så fredag så ska jag ta blodprover inte kul, det är för mina ryggproblem... Puss och natt höres imorgon! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback