Slö/inte

Tja igen....jag vet att jag är lite slö ibland att uppdatera min blogg...
Men idag så ska jag skriva så mycket jag bara kan!
Summering av min veck:

Under veckan som har varit så har jag varit i skolan "suprice" va!
hehe neee men det har varit ganska roligt jag har gått modevisninge och det var roligt...
sedan så har vi hållit på med P&F vilket inte har varit lika roligt men det går vi inte in på nu!

I fredags så gjorde jag NP i Ma A och jag hoppas på att det gick bra... jag kände min inte så i form men jag hoppas i alla fall på ett G minst!
Så länge jag har de så är jag nöjd, efter att ha gjort det så fixade Hannu (våran rektor) nya msn på våra datorer efter som att de är systemlåsta så vi inte kan installera den :-(

Nåja jag är fett nöjd efter som att jag har msn på datorn nu! :-D
men efter allt fixat så åkte jag hem och nu blirt det inget mer Nyköping på ett tag efter som att jag går ut på APU i 1 månad vilket ska bli mega härligt...

Har även varit hos min underbara Fillippa Fredag-Lördag och det har bara varit snack om partners och gammla goda tider...
Saknat dig gumman så himmla mycket, efter som att vi båda har så mycket att göra i skolan hela tiden så har vi inte tid till att träffa varandra vilket känns inte okey! :-/

Nog om det... imorgon kl. 15:15 så ska jag och syrran gå på New Moon vilket ska bli ass kul efter som att jag har längtat efter att få see den...
Skulle ha sett den i fredags men jag beslöt mig för att syrran också skulle få föjla med, som den supersnälla store bror jag är!
:-D

Så imorgon bio och sedan vet jag inte så mycket mer...

Just nu så är jag supertrött och ska sova gott nu...
Jo en sak som jag mer har gjort det är att damsugit min skoldator så att jag har fått ur en massa damm ur den så fläkten går tyst som den ska! yehy!

Nu är det snutta kudden som gäller!

XOXO://
Kimpan!


Kommentarer

Postat av: Fillippa

Har saknat dig med bubben <3 Vi får ta och ses snart igen :):) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback