Julhandeln

Jaa... Julhandeln är i full gång och jag var nere på stan med johanna på min lediga dag och kollade lite på julklappar, träffade en massa trevligt folk och det var jätte härligt... Sj har man kollat lite på Vad som man kan tänkas att önska sig i klappar Men jag är som sagt lite bortskämd och tittar oftast på det som är "lite" dyrt... Har man en ganska hög standar hemma så går man ju efter den... Träffade kiru senare på stan och vi hade ass kul, skrattade så mycket för något som inte för var roligt... Jag som var jätte kiss nödig gjorde saken inte lättare... Men jag behövde den energin som vart av allt skratt för att ladda mina batterier... Vilket jag behövde nu efter som att jag är ute på apu och jag jobbar ganska tuffa tider... Ska sova nu Men uppdaterar mer imorgon XOXO:// Kimpan!


Kommentarer

Postat av: YAAMI

Haha skryt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback