Jag tycker att det är så tråkigt!

Jag blir lite less på när vissas attityder blir för mycket...
Det är just en av dessa personer som är på skolan som jag menar extra mycket!
Jag har inte gjort denna person något och så sedan så visas det denna taskiga attityd!

nåja... idag hade vi uppvisning och jag var en av dessa modeller som var uppe och gick på catwalk!
Det bar mycket roligt men dock hade vi inte så mycket kläder som man kunde byta med jag hade två kläder och allt gick ju på typ 10-15 min.

Efter detta så tittade vi på en film fårn Don´t drink and drive, den var ganska hemst och jag fällde en tår faktist!

Efter det så var det lunch och efter lunchen så hade vi en halv friluftsdag och det var mega rolgit efter som att jag var på ett street pass som var helt underbart!

Nåja sitter här och njuter av att mat och att jag har fått duschat av mig svätten!

XOXO://
Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback