Idag...

Idag har det varit mycket starka vidrar så lilla jag höll nästan på att blåsa bort och det vill vi ju inte... för vem ska annars vara så ättrig som lilla "moua" (eller hur det nu stavas)

Idag har vi haft servering och jag plus 3 till tog hand om Rotary vilket gick ganska bra då jag gick in och bossade så att det skulle hända något...

Imorgon ser mitt schema ut så som följer:

1. Vakna och äta Frukost

2. Åka till solariet och sola min bleka hy

3. Tandläkaren (vet faktist inte vad som kommer hända... uppdatering om det)

4. Åka kl. 11:33

5. Äta lunch

6. Skriva på drinklistan till Marianne

Sedan blir det nog att åka hem och vila upp sig...

Jobbar som sagt kväll på onsdag så känner du dig manad till att komma och äta så är du välkommen in!


Nåja... ska vell ta och knyta mig i min underbara säng nu och drömma om stjärnorna!!

"I know you love me"
XOXO:// Kimpan


Kommentarer

Postat av: Ebbe

Sv: ja jag har vart brunhårig i drygt en månad nu, älskar det! Kommer nog bli ännu mörkare i vinter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback