I give up

Jag orkar fan inte längre med detta...
mitt kärleksliv är verkligen i botten och jag vet inte vad jag ska ta mig till för att orka få upp det, jag orkar inte träffa sådana som kan vara en lämplig kandidat för mig som partner...

Jag har kämpat i alla år och nu har jag gett upp helt, det finns ingen kärlek kvar för mig längre i denna värld!


Jag vet inte hur jag ska lyckas med detta efter som att jag känner att orken på allt börjar ta slut...
Och det beror förmodligen på att jag inte får någon kärlek.
Kärlek av någon annan än mina nära och kära som står mig mycket nära... men det räker inte efter som att jag ser alla finner sin partner...

senare som jag trodde var en glimt av kärlek var bara ett mörkt ljus som bara ville utnyttja mig för eget bruk, såg mig inte som en människa som jag behöver...

JAG HAR GETT UPP HOPPET OM KÄRLEK
</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback