APU

Nu är APU veckan här och inom de närmaste 4 veckorna så ska jag befinna mig ute på östgötakök vilket är mycket trevligt ställe!

Idag var jag hos tandisregleris och satte upp en massa snoddar i tänderna som inte är sköna alls att ha i munen.
plus att jag bytte tråd igen som ska föra mina tänder åt sidan...
jag är fett sne på dem efter som att jag blir helt fuckt up i munnen och jag kan inte ens bita ihopp som jag ska!

:@ inget jävla vettigt svar fick jag häller efter som att jag frågade!
"det kommer att flytta sig" säger hon som jag har!

Bullshit säger jag har de inte flyttat sig som de ska innan de byter så kommer de inte att göra de nu heller!

Nåja efter jobbet så kom jag hem och såg ett brev som låg på min säng!
Jag ska mönstra, fick brevet från pliktverket och jag är lämplig att mönstra enligt dem, vilket faktist kan bli väldigt roligt hoppas jag på!

Men nu ska jag sova och vila upp mig inför en tuff dag imorgon också, jag och Robert ifårn JB rullade 25kg köttbullar idag så vi får see vad som händer imorgon!

XOXO://
Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback