091111

Hej hopp bloggen det var ett bra tag sedan jag bloggade och det känns att det var de...
Nu ska jag sammanfatta allt som har hänt under de dagarna som jag inte bloggat, i söndag så var jag och jobbade på ett rikemans kalas och skrapade ihop 700:- som inte satt helt fel på 6,5 h

Efter att ha hämtat ut pengarna så kom hon som var värdinna och frågade mig och oskar om vi ville ha lite vin med oss hem så vi tackade ja och fick en varsin flaska med rosa mosserande vin vilket var ass nice....
den ska sparas till 18 årsdagen och firas med...

Igår så skulle jag åka hem för att jag skulle till tandis och gra något!
det visade sig att jag skulle dra ut en tand (den som jag inte har något anlag på) som jag inte får någon tand på vilket skrämde mig ganska mycket efter som att jag inte har dragit ut tänder förut.
Jag var riktigt skraj över att det skulle göra mega ont, men när han hade lagt bedövning så kände jag inte mycket mer än att det drog lite... *plopp* så var den ute... jag hade inte fått något blod i munen lr något annan och jag är mycket nöjd med att det gick snabbt och smärtfritt...


Solade även denna dag och jag börjar bli riktigt brun och härligt... ni ska få see hur jag såg ut förut... det är en mycket stor skillnad! =D

Vid 19:00 så åkte jag och mamma på spelkväll på lekhuset vi hade mycket roligt med de olika spelen och när kvällen var slut så fick jag en påse med vinspelet och en lite flaska med rödvin

nåja... det var dagen som den var... jag hoppas på att denna dag inte ska bli så himmla tråkigt!!

XOXO://
Kimpan! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback