091111 - Kväll

Äntligen hemma i min sköna säng igen och jag har inga direkta planer på att kliva ur den förens det är att svida om till sängen igen...

Dagen har varit enligt följande;
HBU (Hållbarutveckling) föreläsning i S4 som inte dirkekt var något superkul efter som att vi skulle diskutera en film som vi såg på engelska.

Jag var hur trött som helst och jag orkade verkligen inte hålla på med något sådant.
efter det så hade vi SESAM (Sex och Samlevnad)
Detta är där emot mitt änme som jag gärna lyssnar på och argumenterar om/med...

Efter att vi har fått svar på våra frågor som vi ställde förra SESAM lektionen så delade vi upp oss efter könet och diskuterade olika påståenden som jag inte tyckte var så himmla roligt efter som att vissa saker är fortfarande lite kännsliga tycker jag, men jag är någ bara lite kännslig just för tillfället

Träffade Bille idag en kortis och efter de så åkte jag hem, det är hur underbart som hällst att bara ligga i min säng och slappana av och lyssna på musik i mina högtalare det finns nog inget annan som är mer ner stressande än detta...

lyssnar på Ebbe's lista över lite musik och fann ganska många bra låtar...
keep up the work boy! ;P

Nu ska jag lyssna på mycket mer bra musik så ni får ha en underbar kväll nu!
får see om jag uppdaterar min blogg mer ikväll annars så kommer det ut ett inlägg imorgon!

XOXO://
Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback