Solat...

Jaja mensan nu har jag varit hos tandis och fått en jätte jobbig grej uppe i gommen och jag håller på att dö av den för det är hur jobbigt som helst att ha den där!

Men nog om den... efter som att ni har förmodligen läst min rubrik så kan ni veta vad detta inlägg hadlar igentligen om, just det solarium...

Idag så ar jag varit och rostat min hud lite för att hålla mig brun och snygg och nu kommer säkert alla att tycka att jag är lite små bögig eller fjortiz men det bryr jag mig inte om efter som att jag inte tänker vara blek och jävlig utan brun och snygg...

Idag så börjar jag kl. 15:00 - 23:00 och jobbar på min APU platts vilket inte är så himmla pjåkigt efter som att jag får en underbar sovmorgon som jag väll behöver...

igår så fick jag ett sms från en viss Patrik som ville meddela mig om att han tänkte på mig vilket jag tyckte var jätte gulligt av honom, som svar fick jag att han bara inte kunde glömma den goda sockerkakan som jag bakade till honom när han var här och fikade...

Men men nog om detta nu jag ska snart in i duschen och tvätta håret och sedan my body för att göra mig redo för att jobba!!

Saknar alla kompisar i skolan och jag hoppas på att få se er snart igen nu, vi har så mycket roliga stunder tillsammans!! <3


Neee nu ska jag duscha... jag luktar inte gott och jag behöver ett wake up call av duschen...


Ta hand om er ordentligt nu i vinter kylan

Jag som liten modell!
XOXO://
Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback