Jobbig dag...

Mycket har hänt de senaste veckorna och jag har varit på toppen humör... men idag så känner ja gatt suget efter lov och vila är mycket stort just nu...

Tack och lov för att jag slutar nästa vecka med min praktik och så vidare...
Ska till skolan på fredag en lite sväng för att sjunga och så för folk på skolan efter som att de 1:or som går på skolan inte ställer upp på att gå luciatåg vilket jag tycker är mycket lågt...

Nåja imorgon så kommer min Johanna pluttis över och vi ska snacka och ha roligt innan jag åker till jobbet imorgon kl. 15:00

nåja... ska sova som en gris nu efter som att jag är sen sådan! ^^,

ha det bäst alla mina underbara vänner/bloggläsare
Härligt att det är några som följer den


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback