Har jag blivit så desperat... :-o

... Jag vet hot Hur det kommer sig? Jag har tappat allt jag fattas inte att jag söker den kontakten, jag har ju en som kanske är seriös med detta som jag söker, dock är personen långt har ifrån ett tag och jag vet inte Hur mycket jag se personen här... Men jag hoppas på att det kanske kan bli något bra av det... :-d Jobbet har varit bra och jag fick göra mycket Men det har sina upp och ner gångar och så är det bara! Ledig i helgen kanske ska träffa Dan på söndagen Men jag får se Hur mycket jag orkar Kallt är det idag ialla fall och jag längtar efter jul hoppas på mycket roliga och trevliga stunder... Snar är det min 18 års dag... Dock är det typ 4 månader kvar Men ändå... Det kommer att gå jätte fort ju, 4 månader... Ska ha jätte fest då!! Nåja ska sova nu så jag orkar upp imorgon... Xoxo:// Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback