Grattis...

gumman idag fyller du 16 du börjar bli en stor flicka nu,
de e inte lång tid kvar innan du fyller 18 jag lovar tided går fort som bara den...
jag lovar!

Idag har jag firat min Johanna på hennes föddelsedag och varit med henne på stan,
nu ikväll så har jag ätit en massa gott och nu ligger jag i min säng för att snutta kudden och drömma underbara drömmar om vissa personer!

Pratade med Patte nyligen på msn och han var påväg till GBG och jag saknar den stållen så himmla mycket, han är ju så underbar och gosig...

nåja han var på lite roligt humör så vi har busat med varandra lite av och till...

nehe nu måste jag sova måste upp tidigare efter som att jag måste stryka min kock uniform tills imorgon bittis jobb...

sååå puss o natt på er!!

Joo Dagens låt Silly Boy!!
resten får ni lista ut själva... tips: Gaga!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback