Augustifestivalen

Yeah nu har jag varit ute o dragit med kompisarna på augustifestivalen ändå sedan den startade... Vilket är underbart roligt efter som att jag är så social, om ni undrar varför texten är så jobbig så är det för att jag bloggar på min mobil efter som att laddaren till skol datorn är trasig.... :'( Nåja detta funkar ju också bara lite jobbigt för er att läsa men jag hoppas att ni har överseende med detta... Idag öppnade stånden och jag var nere och tittade för att se om det fanns något att köpa, dock köpte jag inget idag för att det var sådant dåligt väder men regn o rusk... Inte kul . Jag sa även hejdå till Martin som skulle åka och träffa folk som han kände! Du missade något riktigt roligt kan jag säga men regnet var inte de mest roligaste som kunde ha hänt! :-( Nehe ska försöka sova lite nu med det avslappnande regnet på taket! Puss puss på er ! :\\Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback